Debate sobre Intangibles en el Hotel Rivoli

Dabate gestion intangibles

En el Hotel Rivoli de Barcelona, el grup de seniors de l´Ateneu Barcelonés, el dia 16 de gener, en un dinar col·loqui ,el Prof. Salvador Guasch sr.  presentat per Antoni Vives també del grup “Cruilla de Debat” , va fer la presentació del ponent que va fer un recorregut curricular de la seva entrada en el mon dels intangibles, començat a la Universitat de Valladolid i desenvolupat posteriorment a Catalunya.

Salvador Guasch va ser el primer professor de comptabilitat financera d´Esade i posteriorment ha desenvoluipat un sistema matricial per a valorar allò que té valor però no te preu.

Va parlar de la necessitat de quantificar la qualitat i de qualificar la quantitat. Un intens diàleg final va anar aclarint les dificultats presentades pels presents.,

——————————————————————————————————————————————

Artículo en español:

En el Hotel Rivoli Barcelona el grupo de seniors del Ateneo Barcelona el día 16 de enero en un almuerzo coloquio el Prof.. Salvador Guasch , y presentado por Antoni Vives, también del grupo “Cruilla de Debate”, hizo la presentación del ponente que hizo un recorrido curricular de su entrada en el mundo de los intangibles comenzado en la Universidad de Valladolid y desarrollado posteriormente en Cataluña .

Salvador  Guasch fue el primer profesor de contabilidad financiera de Esade y posteriormente ha desarrollado un sistema matricial para valorar lo que tiene valor pero no tiene precio.

Habló de la necesidad de cuantificar la calidad y de calificar la cantidad. Un intenso diálogo final fue aclarando las dificultades presentadas por los presentes.

 

Leave a Reply